Semester

Ajajaj! I dag fick vi reda på att vi har tvångssemester vecka 28 och 29. Kontoret stänger tydligen ner då. Inte bra med tanke på att jag hade tänkt ta 30 och 31 och kanske 32. Så mycket ledig akn jag faktiskt inte vara. Det blir inte allt för många dagar i london i sommar om det ska se ut på det här viset. Augusti kommer sent i år med. Humm! Får nog bli en sista minuten v 28 eler 29 tror jag.

Jag som hade tänkt spara semester till i höst. Det sket sig ju nu när jag måste vara ledig de där pissveckorna som jag tänkt jobba. Blä så tråkigt det blev nu.


Någon som har några bra tips på resemål v 28 eller v29 eller båda 2 kanske rent av?

Kommentarer
Postat av: Karin

Augusti är väl alltid på samma tid varje år? :P

2009-04-14 @ 11:27:55
URL: http://vackerunderbar.se
Postat av: Lina (Niizza)

Ja ska till Cypern v.28, så åk dit ;)!! ja ska faktiskt utomlannds 2 ggr i sommar, v.34 blir det Mallis med familjen också.

2009-04-14 @ 15:38:45
Postat av: Izabell

Så tråkigt med tvångssemester, så blev det på mitt förra jobb oxå eftersom de har semesterstängt.

Vad det gäller restips så säger jag bara Italien! Det är ett underbart land med världens bästa mat, vem gillar inte pasta och pizza? Mitt tips är Terracina som inte ligger alltför långt ifrån Rom, eller Sardinen där de har underbart vackra stränder. Har åkt med Fritidresor till båda resmålen och är väldigt nöjd.

2009-04-14 @ 17:09:53
URL: http://izas.blogg.se/
Postat av: Gina

Jag håller med föregående, Italien är ett underbart land. Annars så gillar jag Portugal och Algarvekusten men dit är jag osäker på om det går charter. Självklart så ska ju "klassikerna" Cypern och Kreta nämnas, där finns massor att göra och det blir aldrig tråkigt.

2009-04-14 @ 18:20:40
Postat av: Sanna

Tack för alla tips! :)

2009-04-14 @ 20:10:45
URL: http://universalappeal.blogg.se/
Postat av: Sofia

Helst av allt så vill jag ju att ni hänger med till Thailand men så ser det ju tyvärr inte ut att bli med tanke på din semester, ekonomin och allt. Men eftersom resa är bland det roligaste jag vet kommer iallafall lite tips här; då din påtvingade semester infaller i juli skulle jag rekommendera Grekland. Finns ju massa fina öar som t ex Kreta, Naxos, Samos, Rhodos och Zakynthos. Grekiska övärlden är skitmysig och Grekland är både party och romantik, helt upp till er. God mat finns ju också, en grekisk sallad med massor av feta och en stor öl, mmmm... Fast sedan är jag ju lite svag för Turkiet, men det vet du ju:). Men där var ni ju förra året så det kanske är roligare med något annat ställe..?

2009-04-14 @ 20:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback