Shopping

Efter jobbet blev det en sväng på stan. Jag var överallt tror jag. Hittade i alla fal inget att ha på mig på lördag. Får nog ta något som redan hänger i garderoben. Sofia var så snäll och körde mig till maxi så jag kunde köpa en klänning de hängt undan till mig där. Köpte även en glittrig grej på jc. Det var nog flera år sedan jag handlade på jc senast. Ni får se bilder imorgon. Orkar knappt hålla ögonen öppna.

Omg! Klänningen jag köpte har en viss blond bella även shoppat idag. Är jag märkt för livet nu eller? Haha! Ni som vill se den kan ju kolla hennes blogg. Annars får ni vänta tills imorgon när jag drar fram kameran. :)

Kan inte folk som ska på bloggpartyt visa vad de tänker ha på sig snart så man vet vart ribban ligger. Jag har ju noll koll på mode så jag kanske kommer dit och ser ut som jag ska på bal eller likande bland alla hippa monkitjejer. Eller ve och fasa om man kommer i samma klänning som någon annan. Sånt är det säkert dödsstraff på. Då blir det säkert catfight mellan de med samma outfit och förloraren måste kasta sina kläder i strömmen och gå i sopsäck resten av kvällen. Det vill jag helst slippa. Kan bli lite svårt att inte glida av barstolarna iklädd plast.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Förlåt för mitt sena svar. Jaså din katt tycker också om att ligga och mysa sådär ibland. Ja då kan jag förstå att det inte är så lätt att ta sig upp på morgonen. Vad är bättre än att ligga med en spinnande katt intill sig.

2009-04-22 @ 22:17:36
Postat av: Anonym

Förlåt för mitt sena svar. Jaså din katt tycker också om att ligga och mysa sådär ibland. Ja då kan jag förstå att det inte är så lätt att ta sig upp på morgonen. Vad är bättre än att ligga med en spinnande katt intill sig.

2009-04-22 @ 22:17:50
Postat av: Nitha

Förlåt för mitt sena svar. Jaså din katt tycker också om att ligga och mysa sådär ibland. Ja då kan jag förstå att det inte är så lätt att ta sig upp på morgonen. Vad är bättre än att ligga med en spinnande katt intill sig.

2009-04-22 @ 22:19:33
URL: http://www.metrobloggen.se/sweetnitha
Postat av: Nitha

Förlåt för mitt sena svar. Jaså din katt tycker också om att ligga och mysa sådär ibland. Ja då kan jag förstå att det inte är så lätt att ta sig upp på morgonen. Vad är bättre än att ligga med en spinnande katt intill sig.

2009-04-22 @ 22:25:34
URL: http://www.metrobloggen.se/sweetnitha
Postat av: Nitha

Jag väntar hellre på att få se bilden på klänningen här hos dig =)

2009-04-22 @ 22:27:03
URL: http://www.metrobloggen.se/sweetnitha
Postat av: Pjoltas

Förlåt för mitt sena svar. Jaså din katt tycker också om att ligga och mysa sådär ibland. Ja då kan jag förstå att det inte är så lätt att ta sig upp på morgonen. Vad är bättre än att ligga med en spinnande katt intill sig.

;)

2009-04-22 @ 22:44:56
URL: http://pjoltas.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Oj vad nyfiken jag blir måste kolla vad det är för klänning! Jag tycker man ska klä sig precis som man vill och ha huvudet högt och visa att man gillar det man har på sig även om det inte stämmer med övrigas stilar. Låter rätt kul det där med catfight dock, hehe.

2009-04-23 @ 17:45:39
URL: http://stenvreten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback