Torsdagsfredag

Idag är det torsdagsfredag. Det vill säga, början på helgen. Visst jobbar jag även fredagar men fredag är ju som helg så därför kallas denna dag så.

Det har vart en hel del både hemma och på jobbet de sista dagarna så jag ber er igen att förlåta mig för att jag bloggar dåligt. Mina inlägg är typ lika intressanta nu som det är att kolla på gräs som växer. Dock går det riktigt bra på jobbet så det är skojiga tider även om jag är trött som än gås när jag kommer hem. Idag blir det i alal fall träning på friskis efter att ha missat det igår. Kände att jag behövde vara hemma lite.
2 av de nya plaggen på h&m som jag är lite sugenn på. Har redan paljettklänningen i svart och gillar den asmycket. Funderar på om denna skulle vara trevlig när man är riktigt brun i sommar. Tröjan är söt med.

Kommentarer
Postat av: Ilva

Var på HM igår men såg inte paljettklännigen...... :( Den var så grymt snygg. Jag hoppas den kommer in i min HM affär oxå!!

2009-04-03 @ 13:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback