Vad hände?

Kollar ut genom fönstret och ser att det är helt grått på himlen. Det som var så fint väder när jag gick till jobbet i morse. Ok då! Åkte buss menar jag. Men jag gick ju till och från bussen i alla fall.

I går tränade jag äntligen igen.
De hade gjort om passet en del så jag hängde inte riktigt med. Kände mig lite som en yr höna men hoppa i alla fall åt rätt håll. Hade dock en jobbig tjej framför mig på slutet som typ säkert skulle tagit upp hela hallen om hon kunnat. Jag fick ducka när hon kom i närheten för hon var så vild med armarna. Hon börjar passet i övertempo och avsluttar det ännu värre. Sedan ser hon inte ens svetttig ut. Antagligen är hon en ond superhjälte.

Var på stan mellan jobbet och träningen med Sofia igår med. Hon bjöd på mumsig macka på Sandys och jag inhandlade något jag vart i behov av länge. En svart bolero. Jag förstår itne varför jag aldrig ägt någon tidigare med tanke på hur praktiskt detta plagg är. Men jag är ju inte värdsbäst på att leta heller. Har kollat lite då och då men igår hittade Sofia 5-6 olika varianter av svarta boleros i den modell jag ville ha. Sedan fanns det ju så klart ännu fler. Som sagt jag är värdelös på att leta.

Kommentarer
Postat av: Therése

Usch, här är det också dimmigt osv idag. Kanske spricker det upp under dimman men tycker det borde lättat nu då isf :S

2009-04-03 @ 09:05:58
URL: http://terezita.blogg.se/
Postat av: Sophy

Svar: tackar =)

2009-04-03 @ 11:10:59
URL: http://sophys.blogg.se/
Postat av: Therése

Fy då. Jag är ju lite halv sjuk så jag känner att jag har valt fel kläder inför festen ikväll :P Men hinner inte byta utan jag får la ta på mig jackan om man ska ut på balkongen eller nåt :P Haha! Kramar

2009-04-03 @ 11:14:35
URL: http://terezita.blogg.se/
Postat av: Sofia

Men nu skiner ju solen!

2009-04-03 @ 11:23:17
Postat av: Ilva

Boleros är de ultimata plagget!! Vart köpte du din? Jag har en mörk grå som jag köpt på Vero Moda men skulle gärna vilja ha i flera färger men har inte hittat nåra.

2009-04-03 @ 13:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback