Åhhhhh!

Så skönt att vara hemma. Ni förstår inte. Dock är itne den här dagen slut än. Träning på friskis kvar med Angelica. Det ska bli skoj men jag är nog lite för trött. Kalle kom ju hem igår så det vart sent och kvällen innan vart det ju inte många timmars sömn heller. Sov dock en liten sväng på lunchen idag på soffan på jobbet. Kändes bättre efteråt. Sov hellre den tiden än att äta för så trött var jag.

Snart kommer i alla fall sötnosen hem med mat från pizzerian åt mig. Bästa killen ever! Hej på er så länge!


Så här vig kommer jag nog itne vara efter kvällens pass. fast vem vill kunna lukta sig själv i baken?

Kommentarer
Postat av: annette

hahaha...nä ucsh..vem vill göra det L

2009-08-25 @ 17:49:02
URL: http://loppingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback