Bilder från helgen (lrdag/söndag)

Sedan bard et ju av för att hälsa på Gunilla. Hela tjejgänget lyckades efter mycket om och men ta ledigt och komma iväg. Riktigt mysigt hade vi.


Tidigt lördag morgon hos Johanna i Blacka. Här packas bilden full av grejer.


Sofia med sista väskan på väg till Johannas volvo.


 I Linköping plockade vi upp Ellen och i Gränna stannade vi för att äta frukost.


Mums!


Johanna kör bra så vi är säkra som det går på vägen.


Väl framme hade Gunilla bakat rabarberpaj och höll på att fixa kaffe.


Sofia torkar bordet för vi trotsade vädret och satt ute.


Ellen


Johanna


Sofia


Gunilla och Jag


Mums!


Bor man i en håla så får man ha rosa foppatofflor. Sköna var de. Jag provade.


Sedan gick vi och kollade på huset Gunilla och Johannes köpt och håller på att renovera. Här visar Gunilla hur det nya köket ska bli.


eftersom det är ett gammalt hus så fanns det lite spännande saker att finna bakom väggarna.


Som det här coola hockeyspelet. Det gjordes snygga grejer förr vill jag lova.


Sedan gick vi tillbaka för att äta tacos. Medans tjejerna lagade så passade jag på att...


Fastna i barnrummet där det fanns en rosa nintendo ds. :D


Men då plockade Sofia fram vinet så jag fick lämna marios värld och komma till bords.


Men först ett självutlösningstaget kort. Det blev ju så där kanske man kan säga så vi inte alls behövde huka för att få plats och Ellen kom och störde. Haha!


Mums! Jag öppnar boxen.


Jag kollar om kranen fungerar.


Jo då! Den funkade bra.


Sedanare hamnade vi i soffan där det pratades och skrattades hela kvällen. Och så åt vi massa chips och drack mer vin.


Och vi boostade varandra genom att fylla i lappar om varandra. Allt gick typ ut på hur bra vi tycker att vi är. Man skrev liksom saker om alla andra och sedan läste vi upp de för varandra. Jag tror alla fick sitt sjävförtroende läkt bra den kvällen. Mycket mysigt och många skratt och glädjetårar. En riktigt uppåtkväll där vi fokuserade på att berätta hur mycket vi tycker om varandra. Vad skönt det är att ha vänner som man älskar och som älskar en tillbaka.


Sofia funderar på vad hon ska skriva. Kanske funderar hon på vilken av Ellens egenskaper hon skulle vilja ha eller vilken av mina kroppsdelar som är snyggast eller vad Johanna har gjort som betyder mycekt för henne. Som sagt så var det ett riktigt bra lyft och kommer helt klart förgylla minda dagar då jag inte känner mig så peppad och snygg. Ska nog sätta mina lappar  som de andra skrev om mig på spegeln. :)


Sedan var det dags att sova i husvagn. Vi skulle upp tidigt nästa dag (söndag) för att göra gekås.


Snacka om pyjamasparty!


Så var det dags. Tidigt gick vi upp men vi var glada i alla fall trots lite sömn.


Här ska shoppas!


Det här var inte helt lätt.


Sedan måste man ju vila lite när man shoppar. Spikmattan fick lindra shoppingryggontet. Haha! Snygg bild!


Sofia hittade sandbollar. De kan inte bara användas till träning utan även för att få sig en billig och tung bröstförstoring. :D


Oh yeah!


Fikapaus!


Efter många timmar kom vi ut. Här sitter jag och ringer  Kalle som vart på svensexa kvällen innan. Man ville ju höra lite skvaller.


Nyshoppade tjejer!


Och så lite mat på det.


När vi kom tillbaka till Gunilla blev det hopp på studsmattan.


yeey!


Sedan var det dags att försöka trycka in allt i bilen och åka hem.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahaha, kolla aparmen på bilden där jag torkar bordet!

2009-08-20 @ 10:24:00
Postat av: Sanna

Ja fy så illa det ser ut. Som om du hade proteser typ. Haha! Nej men ge dig. Dina armar är ju slanka och fina och jag har hellre långa armar än korta. DET ser däremot inte klokt ut. :D

2009-08-20 @ 11:14:28
URL: http://universalappeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback