Blondinbella och Kissies alla stålar

Varför i hela friden är det så intressant att veta vad folk tjänar. Att folk bara orkar. Avis är vad alla är. Och en del vill att alla ska vara avis på en så de slänger ur sig att de har mer pengar än de har. Så om jag nu säger att jag tjänar 10 000 på min blogg i månaden. Vad skulle ni säga då? Grattis? Oj vad dåligt eller oj varför för du det? Eller hur får jag det med? All denna hysteri efter pengar. Pengar, pengar, pengar! Orka! Själv gillar jag med pengar men orka förvältra sig i andras pengar som man i alla fall inte har tillgång till. Man har sina egna och så är det bara. Vill man ha fler finns det ju sätt och vill man ha mindre så rekomenderar jag en tur på stan. :)

Jag säger i alla fall grattis till alla framgångsrika tjejer hur mycket eller lite de än må tjäna. Och nej! Några 10 000 trillar inte alls in pga bloggen. :D

Kommentarer
Postat av: anne

hej :) vill du tjäna pengar på din blogg? titta in på min blogg & läs mitt senaste inlägg så får du reda på hur man gör!

2009-08-13 @ 16:47:20
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback