Dagens shopping

Eller ja shopping och shopping. Jag hade ju beställt från h&m för ett tag sedan. Kom hem idag i alla fall.

Ok! Jag börjar med skärpet. Nu är ju en smål men i det här såg jag inte klok ut. Det var så tjockt med spännen och grejer så kalle undrade om jag hade tagit på mig en sadel. Jag såg helt enkelt inte klok ut. Så typiskt då det var så fint på bild. Riktigt besviken.

Klänningen var bra även om det kanske inte riktigt är min modell. Dock var den inte alls bekväm då paljetterna vid ärmarna rev på insidan av tyget så armarna blev helt uppskavda bara av att testa den. Ska se om det går att lösa det på något sätt. Tejp kanske? Annars åker den också tillbaks. Fy vad trisst med skärpet. Vem vill se ut som en häst liksom. Kalle provade det med. Han såg ut som en riktig läderbög. haha! Finns bra med remmar och öglor man kan kroka fast i. hahahah!

Kommentarer
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

synd att skärpet inte var snyggt live, för som du säger så är det riktigt snyggt på bild iaf!

2009-08-21 @ 00:01:50
URL: http://janinanaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback