Nymålade


Kolla in mig då! :D
Jag har målat naglarna i rosa och med silverglitter uppepå. Det är inte varje dag jag målar naglarna precis men jag blir så inspererad av Karin så jag nästan får för mig att gå med i Nailmail. Dock missade jag så klart de snyggaste lacken jag sett. Hololacken. Det riktigt skriker ju mig om dem.

Men just nu håller jag mig med billiga lack från h&m och depend. Jag vet ju att jag antagligen tröttnar snart på att måla naglarna i alla fall. Jag är lite av en periodare skulle man kunna säga. Gå till en salong skulle jag dock vilja göra då mina egna naglar är så mjuka så man kan böja dom åt alla håll. Bra eftersom de inte går av så lätt men aj så ont det gör när man råkar böja dem åt fel håll.

Ja just det ja! Jag råkade visst shoppa lite på hemvägen idag. Skulle aktivera mitt träningskort på friskis och då råkade jag bara gå in på h&m och vero moda på vägen. Stackars mitt kontokort. Det blev totalt våldtaget! Visar bilder på shoppingen senare. Naglarna måste torka innan jag rotar i påsen. :)

Kommentarer
Postat av: Sandra ♥

åh vad snyggt det blev. la du rosa först, och glitter sen? eller hur har du gjort? :)

2009-08-13 @ 22:28:54
URL: http://saandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback