Och där.....

...kom Sanna hem från jobbet. Åh vilken stressig dag. Orkar knappt skriva så trött är jag. Som tur är har jag Camilla som arbetskamrat. Hon är nog den snällaste arbetskamraten på jorden. Rolig är hon med.

Snart borde nog Kalle landa i sverige med men jag är på tok för trött för att orka vara vaken tills han kommer hem tror jag. Ska slänga i mig lite mat och lägga mig i soffan och slötitta på tv lite. Kram på er så hörs vi när jag är lite piggare. Det vill säga tidigast i morgon.

Kommentarer
Postat av: Linn

Har du någon gång smsat när du har kört bil eller åkt med någon som gjort det? Titta isåfall in på min blogg och se på filmen de har gjort. Så kanske du får en tankeställare?

2009-08-24 @ 23:05:13
URL: http://linnnwiklund.blogg.se/
Postat av: Linn

Har du någon gång smsat när du har kört bil eller åkt med någon som gjort det? Titta isåfall in på min blogg och se på filmen de har gjort. Så kanske du får en tankeställare?

2009-08-24 @ 23:05:17
URL: http://linnnwiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback