Orolig!

Måste säga att jag är lite smått orolig för min framtid. Men jag antar att det känns bättre i morgon och jag är redo för nya tag. Kanske oroar jag mig på tok för mycket i onödan som vanligt. Man ska inte inte gå omkring och ora sig i onödan för det blir ingen gladare av precis. Tack och lov har Kalle muntrat upp mig med sitt spralliga humör. Han behöver liksom inte göra eller säga så mycket för att jag ska börja skratta och må toppen igen. Sådana grabbar ska man ta vara på.

Nu har vi avnjutit pasta och köttfärsås och kollat på räddningspatrullen. Jag sitter här vid datorn och slösurfar mätt och nöjd och njuter medans Kalle och Danne sitte roch bokar boende flyg och fotbollsbiljetter. Skottland är tydligen resemålet och laget lät som om det var Celtic. Dock åker det när det är Augustifestival här i stan så jag for roa mig bäst jag kan på egen hand. Har ni några planer för den helgen tjejgänget?


Kommentarer
Postat av: Sofia

Det ordnar sig säkert ska se.

2009-08-05 @ 23:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback