Peace!

Ja och V-tecknet som sagt. Det liksom kommer upp så fort en kamer komma i närheten. Typ som en tvångstanke. Det äv väl fjortisen i mig som vill ut. haha! Till och med mitt träningskort är jag igång på. Men här är det dubbelt upp. Jag var så stolt att jag skulle börja träna när jag skaffade kortet förra terminen. haha!


När jag fyllde på kortet idag så sa hon i kassan att jag antagligen är den enda som har en så här käck bild på sitt träningskort. Men som jag brukar säga. Jag är ju the one and only liksom. Eller som jag skulle sagt om jag var Kissie. Det är jag som startade v-tecken-trenden. Sluta härmas alla små fjantbloggare. Måste sluta surfa in på hennes blogg. Man blir ju totalskadad. Men den är ju så underhållande. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback