Söndagsångest

Så var det dags. Jag som inte brukar få så stora slängar alls av söndagsånget. Jag trivs på mitt jobb och brukar längta efter att gå dit även om jag med har mina dagar då jag inte alls tycker det är speciellt roligt att jobba. På sista tiden har det dock kommit smygandes och den här söndagen är den värsta någonsinn. Blä vad jag vill att klockan ska stanna. Jag vill inte jobba imorgon. Helgerna går på tok för snabbt. Jobba, äta, sova, dö. Inte ens nu när jag känner mig bra mycket friskare känns det det minsta skoj att gå till jobbet imorgon. Åhh kan det bara inte vara lördag idag istället. Bajs bajs bajs för söndagsångest. Hoppas det blir en kul dag imorgon så man slipper känna så här någon mer gång. Suck!


Kommentarer
Postat av: Sofia [gaspedal.blogg.se]

söndagar är inte alltid det roligaste.. hoppas du får en bra dag på jobbet imorron iaf!

2009-08-09 @ 23:25:02
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback