Tänk om jag inte vill ha barn då?

All denna hysteri med att man ska ha barn. jag blir tokig snart! Jag har aldrig varit vidare barnkär. Visst tycker jag om mina syskonbarn och mina vänners barn men andras barn tycker jag mest är läskiga. Söta men lite läskiga. Jag känner mig nervös och illa till mods när de sträcker fram bebisar till mig. Hallå! bara för att ajg är tjej och i fertil ålder behöver väl inte det betyda att jag vill gå omkring och gulla med alla barn jag ser vare sig de är söta eller inte.

Tänk så smidigt det vore om man kunde få föda kattungar istället. För det första så är de mindre och lättare att ploppa ut och för det andra så lär de sig gå/sitta och jama själva. De kan man lämna hemma när man går till affären och de växer inte upp till tonåringar som tycker att leksaksråttor är på tok för ute och billiga för att leka med.Fast en dag kanske man mognar och vill egna barn. Det är ju alltid skillnad när det är ens egna har man ju hört. Och gravid ser rätt mysigt ut att vara trots illamående och allt som hör till.

Nej ajg är itne med barn. jag är bara bra på att fejka. *ler*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback