Att roa sig i blindo


Eftersom ögonen inte vill se tv:n och får extremt ont av datoranvändning får jag roa mig bäst jag kan. Hörlurar och ögonbindel. Är extremt ljuskänslig och det är grymt skönt att få riktigt mörkt även på dagen. Fy vad störigt det är är. Blir galen! Hur många tv-program har jag ny lyssnat mig igenom de här dagarna? Hur i hela friden jag ser ut just nu vill jag inte ens tänka på. Kalle är på väg på kryssning med jobbet också så ingen är heemma och tar hand om mig. Sover typ 16 timmar om dygnet eftersom det är så utråkande att behöva blunda hela tiden för att ögonen gör ont när jag tittar. Blä så tråkigt! Det bästa med att sova är i alla fall att man inte känner att det gör ont någonstanns.

Nej nu har jag suttit nästan 20 nminuter fraför datorn vilket redan resulterar i grym huvudvärk eftersom jag anstränger mig gärnet för att försöka se skärmen. Det känns som om jag är grym på att skriva i alla fall trots att jag inte läser igenom allt. Jag litar på att fingrarna ska hitta rätt tangenter men är detta oläsligt får ni överse det. Nu back to ljudbok och ögonbindel och alvedon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback