Den bästa gåvan

På tisdag fyller jag år! Men redan nu har jag fått glädjas åt min födelse. Jag har nämligen fått den finaste gåvan man kan få. Att vara önskad.

Mina fosterföräldrar och jag har ansökt om adoption. Jag ska bli adopterad. JAG! Även om de alltid vart som mina riktiga föräldrar så är det nu snart på riktigt. Jag kommer vara deras och de kommer vara mina. Jag är så glad så jag kan spricka. Och alla mina fostersyskon som nu kommer var mina riktiga syskon. Svårt att förklara känslan då jag aldrig någonsin känt att det vart på något annat sätt än att de vart min riktiga familj. Det känns bara så skönt att slippa ha en titel som fosterbarn. Adopterad låter helt klart mer önskat än ett fosterbarn.

Sedan fick jag även en snygg väska och sjal av Mamma och Pappa (Det har nog aldrig känts så bra att skriva mamma och pappa som just nu *ler*) som de shoppade åt mig när de var i Egypten precis. Sweet!


Paljetter på väskan och fina handbroderade pärlor på sjalen. De känner mig väl. Glitter is my thing. :D Nej nu ska jag springa omkring i lägenheten i lyckorus och fåna mig innan Kalle kommer hem. Den här känslan slår han nog inte om han inte typ friar. Haha!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh gumman, så glad jag blir av att läsa detta. Önskar dig såklart allt gott och är så glad för din skull, även om dina föräldrar ju alltid varit dina föräldrar i dina ögon, men nu kanske de även blir det på ett annat sätt i andras ögon. Håll kvar den här lyckokänslan nu så toppar vi det med en riktigt mysig, härlig, rolig och flippad kväll imorgon!

2009-12-18 @ 20:12:46
Postat av: Pernilla

Gud vad härligt, Början av inlägget slog hårt ska du veta, ögonen tårades till max. Kram till dig!

2009-12-19 @ 16:13:45
URL: http://piii.blogg.se/
Postat av: Karin

Åh vad roligt!! Grattis!!!!!!!!!!!! :D

2009-12-20 @ 17:19:46
URL: http://vackerunderbar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback