Finns det något slut?

I dag är frågan om det finns något slut på min trötthet. Jag tror inte det! Känner mig sliten och har ont i hela kroppen. Antagligen låg jag som en kratta i natt för jag har haft ont i ryggen hela dagen och i morse var det knappt att jag kunde ta mig upp. Ryggen liksom krampade sig. Ajajaj! Nu känns det dock lite bättre men jag är trött som en gås. Mycket med jobbet nu som antagligen är bov för både rygg och trötthet men jag ska fösöka hålla mig över ytan ett tag till. Snart är det ju över men det känns segt att även denna jul kommer gå mig förbi. Jag som älskar julen. Då är det ett skit att man inte hinner komma i stämning. Nästa år ska jag fan ta ledigt hela dec så jag kan julbaka, julpynta och kolla på julfilmer och hålla på så mycket jag vill. hehe! Önska kan man ju i alla fall.

Nej nu ska jag ta och kolla om det trillat in något skoj på hemnet. Tjo på er!


Jo då jag lever och är lika snygg som vanligt.  :D

Kommentarer
Postat av: Sofia

Lider med dig ska du veta. Inte kul när man offra fritid och aktiviteter för jobbet. Men det är ju bara en tidsbegränsad period så du får väl helt enkelt försöka bita ihop hur trist det än är.

Nu ska jag retas lite med dig men jag tänkte faktiskt att jag var tvungen att påpeka vissa saker... Du skrev ju nämligen att även denna jul kommer att gå dig förbi, denna ja, men förra? Minns jag inte helt fel så var både du och Kalle långlediga, typ 16 dagar eller något, över julen förra året så nog fanns det tid för julpynt och pyssel. Denna julen är det jobbet som stjäl din tid men förra, ja då var det nog bara lathet. ;) ;) ;)

2009-12-06 @ 10:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback