I sista sekund

Som vanligt är jag ute i sista sekund när det gäller att göra i ordning sig. Men men! Jag ska nog hinna med. Just nu sitter jag här med ansiktsmask och blekning i håret. Tur att jag inte har löshåret nu. Då skulle det ta sjukt mycket längre tid.

Så vad i hela friden ska man ha på sig i kväll då? I dag är en sådan dag då inget alls känns skoj som finns i garderoben. Inte heller hittade jag något på stan som var något att hänga i granen.


Kanske blir det samma outfit ikväll som jag hade på senaste kryssningen. Kolla in skilnaden på hans handleder mot mina. Haha!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Paljettlänningen du hade på dig var to die for! Snyggare klännning får man leta efter (som Tingan skulle ha sagt) och med tanke på hur många komplimanger du fick för dina bröst är jag villig att håll med!

2010-01-01 @ 03:50:09
Postat av: Sanna

Haha! Ja det var helt klart en toppenklänning! Kommer användas flitigt framöver. ler

2010-01-01 @ 22:45:24
URL: http://universalappeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback