Jobbar så jag spyr?

Har varken hunnit eller orkat blogga något. Det är så mycket här på jobbet just nu och jag hinner knappt fisa. Får ta igen fisandet eller jag menar bloggandet i helgen. Hehe! I natt vakande jag och spenderade 2 timmar med att hosta och spy. Dock mår jag bra nu så jag undrar vad jag fick för sjuka som bara var så där kort. Kanske var lasangen jag åt på kvällen som inte ville stanna kvar i magen bara.

Fast mitt i allt som är stressigt och jobbigt är det en underbart rolig sak som hänt med. Berättar så fort allt är klart med det. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men gumman då, det lät ju inte så bra att du jobbar tills du spyr. Ta hand om dig bara, måste ju vara pigg och kry på söndag då vi ska baka och julmysa:). Min förkylning är på väg tillbaka som tur var, dock känner jag fortfarande ingen smak. Å jag som ska käka julbord imorgon, snacka om panik!

2009-12-04 @ 14:31:02
Postat av: ellen

jobba inte i jäl dej bara ja vill ju vi ska ses på söndag vad är de för kul som hänt ja har me en del skvaller att bjuda på på tjejkvällen vi hörs puss

2009-12-04 @ 17:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback