Känner ni igen den här mannen?


Kolla vem jag hittade på båten. Hehe!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Shit vad bekant han ser ut.... jag fick fundera ett bra tag men nu tror jag att jag vet vem det är. Det är han i Larz Kristerz, eller vad de heter, va?

2009-12-01 @ 13:16:34
Postat av: Sofia

Shit vad bekant han ser ut.... jag fick fundera ett bra tag men nu tror jag att jag vet vem det är. Det är han i Larz Kristerz, eller vad de heter, va?

2009-12-01 @ 13:17:54
Postat av: Sofia

Shit vad bekant han ser ut.... jag fick fundera ett bra tag men nu tror jag att jag vet vem det är. Det är han i Larz Kristerz, eller vad de heter, va?

2009-12-01 @ 13:18:36
Postat av: Sofia

Sorry, jag fick upp ett felmeddelande så jag försökte posta kommentaren en gång till och ytterligare en gång....

2009-12-01 @ 13:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback