Min snygga gran

Så äntligen fick jag upp den fula plastgranen som är inhandlad på Maxi. Eftersom katterna skulle strö barr över hela lägenheten så har vi plastgran. Den förra jag hadde var så fin men den har gått sönder så nu fick det bli en ny billig. Blä så ful den var när jag plockade upp den ur kartongen. Tur att jag har mycket pynd sp hag kan gömma så mycket jag kan av granen. Har inte haft uppe någon gran på några jular så det var skoj att se allt julpynt igen. Dock skulle jag vilja ha bruna kulor i granen så det passar lite mer till övrig inredning. Brut och guld typ. Vart hittar man det?


Egenpysslad julnalle med vingar istället för stjärna.


Gissa om dessa två är överlyckliga. Varken Svinpäls eller Frank har vält granen än med det är nog bara en tidsfråga.

Kommentarer
Postat av: Placebohoe

Snygg :)

2009-12-15 @ 23:57:39
URL: http://placebohoe.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag såg ett ställe där de hade väldigt fina julgranskulor i lite udda färger och det var faktiskt på Clas Ohlson, lite otippat va? Dock vet jag inte om de hade några bruna. Annars har jag sett mycket julpynt på ICA Maxi, men där antar jag att du redan tittat eftersom granen var därifrån? Tål ju annars att titta på Lagerhaus eller kanske Bolagret, ute vid Ingelsta. Det var väl vad jag kom på så här på rak arm men jag hojtar till om jag hittar några bruna julgranskulor någonstans.

2009-12-16 @ 08:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback