Äta pengar

Åh jag är så hungrig, tror jag. Jag var helt hundra på att jag hade en lasange i frysen på jobbet men den åt jag tydligen i fredags. Bra minne man har. Så idag har jag tryckt i mig frukt och mackor till lunch. Känns så där halvbra. Vet inte om jag fortfarande är hungrig elelr om jag proppat i mig så mycket så det är därför jag mår illa. Eller så är det träningsvärken i magen sedan igår kanske. Haha!

Får äta någon normal mat när jag kommer hem för mackor kan man ju inte leva på. Jag är sugen på något riktigt flottigt! Typ Donken eller något liknande. Dock är jag pank resten av den här månaden så det blir inte till att äta ute något mer. Om maten tar slut hemma är jag faktiskt på nudelnivå igen. Hur hände det?

Den här finns på asos och hade jag några slantar skulle jag köpa den här och lägga dom i. Ja ni förstår säkert.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ha ha ha, jag gjorde samma sak som dig idag! Var så säker på att jag hade en färdigpizza i frysen så jag tog inte med mig någon mat men i frysen fanns såklart ingen Pelles.... Jag fick alltså knalla till affären, men det är ju ganska nära till skillnad från vad ni har. Det blev köttfärssås på burk och makaroner, köpte ju ett helt paket så nu kan jag käka mackisar hela veckan!

2009-02-09 @ 16:17:22
Postat av: Sanna

Smart! Borde jag med göra. Jag är pankare än pankast just nu. Haha!

2009-02-09 @ 18:36:55
URL: http://universalappeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback