Bilder från fredag

Här kommer lite bilder från gårdagens bravader.


Kameran åkte fram efter vi tryckt i oss tacos i mängder. Mums!


Minsta partymedlemen fick en färsk drink av mamma Jenny.


Johan och Jonanna


Födelsedagsflickan som inte ser en dag äldre ut än typ 12. Älskar denna busiga min.


En glad räka


Självklart så var V:t med och festade.


Kalle försöker gömma sig när jag tar kort på buketten Johanna satt ihop.


Tobbe håller ett långt tal. nej vars men det ser nästan ut som det.


Jag och Ellen


Kalle spanar in tårta nr 1.


KaL and the Shrimp


Teon trivdes i Johans knä.


Sofia gör popcornomgång nr 1 med extra salt.


Räka börjar se trött ut eller är han ledsen för att Kitty åkte ut tro?


Ellen i ny klänning


Sofia tog beundrarkort på min fina flaska jag fått av Karin och Anders. Den är coolast!


Johan sjunge om fotboll. Jag tror jag har ett klipp på det. :)


Kalle och jag drog vidare ut när vi kom till stan. Vilka moves!


Vi var rätt ensamna så man kan ju inte klaga på dåligt utrymme. Välja låtar fick vi med.


Ja visst dansar V:t dubbelt upp.


Vår egna privata DJ som förökte tillfredställa våra låtval så gott det gick.





Kommentarer
Postat av: Rebecca

men shit värsta semeltårtan! :D mums

2009-02-14 @ 18:46:43
URL: http://resolute.blogg.se/
Postat av: Karin

Wiie, vilken tur att flaskan fick festa! :D

2009-02-15 @ 01:41:05
URL: http://www.vackerunderbar.se
Postat av: Caroline

Oj vad folk jag kände på dessa bilder då! Kul!

2009-02-15 @ 17:28:21
URL: http://santacarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback