Färgar håret!

Här sitter jag med sistaminutenblekning i håret. Utväxten ska bort även om jag kommer se ut som en kykling. Det är i alla fall bättre än att gå omkring med 2cm utväxt. Hoppas jag i alla fall! *gulp* Kanske blir förvfärligt. Brukar ju missa lite så jag slutar som en leopard i skallen men den här gången hoppas jag på det bästa.

Imorgon bär det av till London
. Tidigt, tidigt och jag har inte packat eller gjort något åt saken än. Borde sova snart så jag får några timmars sömn i alla fall. Måste ner och hämta tvätten med. Humm! Hur ska det gå till när jag sitter här i underkläder och blekning i hela håret utan att jag kladar på de nytvättade kläderna med. Snyggt med blekfläckar på mina svarta brallor typ.? Haha!

Vet inte om jag kommer uppdatera ifrån England men bilder på shopping och allt annat kommer om inte annat när jag kommer hem på tisdag. Ni får ha det så bra så länge så hörs vi. Kram alla!


Kommentarer
Postat av: ✿Linda H ✿

nää... jag e inte svartsjuk!!! INTE ALLS.......

2009-02-28 @ 16:57:37
URL: http://hogsta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback