God morgon!

Man sover så knäppt när man är sjuk. Har sovit och vaknat och hållt på och vridit på mig hela natten/dagen. HAr drömt en massa konstiga sakers om att jag skulle köpa hus. Bland annat huset jag växte upp i skulle jag köpa tillbaka för 3 miljoner. Haha! Så dant! Nog för att jag saknar det men sååå gärna vill jag inte bo där precis.

I vaket tillstånd drömmer jag om de här skorna från Asos istället. Ska jag? Neeeej! Inga fler skor nu Sanna. Tänk på barnen i aftika och allt det där. Ät din mat och var glad. :)


Men åhhh! Riktiga Sannaskor eller hur!

Kommentarer
Postat av: ellen

ja visst eller riktiga ellen skor...vi kan kanske köpa dem ihop då tänker vi ju lite på alla de fAttiga-.....kram

2009-02-03 @ 19:02:26
Postat av: Sanna

Ja visst är de helt underbara. Antagligen svåra att gå i men man kan ju alltid sitta snyggt i dom. ;)

2009-02-03 @ 21:33:02
URL: http://universalappeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback