Illa!

Ok det här med chipsfri vecka gick ju åt skogen. Efter träningen så åkte vi och handlade (träffade Karin aka vackerunderbar.se och C-man. Det är en liten stad det här.). Självklart vart det en påse chips och en stor burk tzatziki som jag åt upp medans jag tittade på desperate housewives igår när jag kom hem. En chokladkaka inhandlades också men den åt jag bara halva av så lite stolt får man vara. Haha! Jag är verkligen skitdålig på att hålla mig från att äta onyttiga saker.

I dag efter jobbet så blir det Stan med Sofia och sedan ska vi träffa Anna och fika. Yeey! En bra anledning till att vara onyttig igen. :)

Kommentarer
Postat av: Lina (Niizza)

Chips är min craving oxå!! Äter alldeles för mycket av det och det blir väl en 5 påsar i veckan. Chips är gott -så är det!!

2009-02-17 @ 12:54:14
Postat av: Sofia

Ja men, det är ju helt OK att äta chips eftersom vi är sååå duktiga och tränar!

2009-02-17 @ 13:23:25
Postat av: Sanna

Välkommen till klubben Lina. :) Det går åt bra många påsar i veckan här med. Haha!

2009-02-17 @ 14:27:58
URL: http://universalappeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback