Kvällens outfit

Idag har jag vart på benen och lyckats pallra mig till jobbet. Väl där låg en hel hög med grejer som skulle ritas och mätas och fixas. Massa mail och grejer och lite saker som inte gått som det skulle medans jag var borta. Men men! Är man sjuk så är man. Jobbigt bara att behöva reda upp en massa när man väl är tillbaka. Är ju inte på topp än men helt klart friskare i alla fall.

Nu har Kalle börjat bli sjuk med så vi får se om det bryter ut i natt. Han har än så länge bara en grad i feber vilket är fjuttigt tycker jag efter min tid med hög feber. Killar är ju lite pippliga när de är sjuka har man ju hört. Ok att jag med är lite av en tycksyndommigjagärsjuk -människa men det får man ju vara när man är riktigt sjuk tycker jag. :)

Nu har jag precis tryckt i mig en bakad potatis och en hel gräddfil plus en massa andra röror. Mums! Det går åt mycket sörja om man vill ha mindre än halva skeden potatisfylld.

Nu ska jag glutta lite på Gossip girl och sedan ska jag lägga mig hos Kalle och sova. Han har efter potatisen fått leka Frank på sin mämy så han kommer nog sova gott.

Bjuder på lite porr i bloggen idag i form av kvällens outfit. Ingen helkroppsbild då jag kör kalle anka-style så här på på kvällskvisten.


Rosa BH från H&M med svarta prickar, svarta
rosetter med rosa stygn och svarrt spets. Det ni!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Du är för go du! Fram för mer "porr" i bloggen...

2009-02-04 @ 08:30:01
Postat av: Lina (Niizza)

Va gott med bakad potatis!! Dina katter är verkligen söta (jag försökte lägga till en kommentar men fick upp en felsida). Ha en bra dag!

2009-02-04 @ 10:34:09
Postat av: Sanna

Haha! Nej nu får det vara nog med porr i bloggen på ett tag Sofia. Folk man känner läser ju faktiskt också. Men för Chrille är det ju ingen fara. Han är ju van att se tuttar. Haha! Tack Lina! Mina katter är mina barn typ så det känns ju alltid bra när någon tycker de är söta. ler

2009-02-04 @ 11:03:50
URL: http://universalappeal.blogg.se/
Postat av: Anonym

srorlek på bhn ??

2010-12-16 @ 21:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback