Mår toppen!

Ok att jag kanske inte är helt frisk än men det var inte det jag menade i alla fall. Jag menar bara att jag har haft en sån bradag idag. Fått massa gjort på jobbet. Ok att jag försov mig och allt det där men jag satt ju kvar på kvällen så det är nog lugnt. Biljetter till hives bokade och lite annat skojs har hänt idag. Efter jobbet så fick jag åka med Camilla till stan. Det är lyx att åka bil när man är van att ta bussen eller gå.

Hoppade av vid hm och det första jag såg var en svart paljettklänning. Den hade de inte hängt upp än så jag tog en från vagnen. Storleken passade inte så jag gick för att hämta en mindre och då fanns det bara 3 L kvar. Noooooooo! Testade då lite andra kläder och höll i paljettklänningen för att den inte skulle försvinna. Allt var stort så jag fick ta mindre storlekar. Har H&M gjort sina kläder större på sista tiden eller? Jag har i alla fall bara gått ner 1kg sedan jag började träna. Sweet var det i alla fall.

När jag kom ut ur provrummet igen så fanns det bara 2 paljettklänningar kvar. De var värkligen populära de där tänkte jag och ser då att min storlek hänger där. Yeey! Sedan till kassan för att hänga undan eftersom jag inte hade så mycket pengar på kontot idag. Fick dok med en klänning hem som jag ska visa när jag laddat batteriet till kameran.

Sedan på vägen hem så plockade jag paket från H&M som låg och väntade på mig i närbutiken. Bara en massa reafynd men helt ok bra och ha kläder vart det. Kan visa de med sen.

Nu ska jag titta på mannen utan navel (Kyle XY). Hoppas ni hinner läsa färdigt det här inlägget innan jag är klar. Haha!


Så här smal ska jag allt bli igen.Kanske!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Grymt bra kort på dig. När är det taget?

2009-02-04 @ 20:42:31
Postat av: Sanna

när jag bodde på kristinagatan. Evigheter sedan med andra ord. 3 år typ. No löshår heller. Fint hår jag hade. Vad hände med det tro? För lite näring i chips eller? Haha!

2009-02-04 @ 20:54:13
URL: http://universalappeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback