Nooooooooo

Inte frisk idag heller. Idag har även magen fått krupp och gör ont som attans. Den gillar nog inte alla tabletter och sprayer och shit den får i dig. Mat borde den ha. Och då menar jag inte, glass, chips och halstabletter. Ingen träning idag alltså Sofia. Inte för min del i alla fall. Eller räknas det som träning när man river toapapper från rullen stup i kvarten? Måste säga att det i alla fall känns som träning. Gick ju i trappen igår och det var som att köra ett step-pass på friskis vill jag lova. Flåset var inte att leka med.

Nej nu ska jag lägga mig i sängen igen. Jag mår illa! Skulle inte förvåna mig om jag åker på vinterkräksjukan med nu bara för att jag pallrade mig till apoteket igår och inandades massa andras sjuka ångor. Giv mig styrka Darkwing duck! Oj! I min feberyra ser jag visst bilder i huvudet på hur darkwing duck kommer och räddar mig. Bäst att trycka några extra alvedon och sova lite till.

Kommentarer
Postat av: Daisydapper

2009-02-02 @ 13:35:53
URL: http://www.daisydapper.com
Postat av: Daisydapper

Hemsidan har nu öppnat!

Gå in och kika och se om något lockar dig.

www.daisydapper.com



Hälsningar

Daisy dapper

2009-02-02 @ 13:36:22
URL: http://www.daisydapper.com
Postat av: Niizza

Stackars dig!! Hoppas att du snart mår bättre.

2009-02-02 @ 15:06:08
Postat av: Sofia

Jag tycker verkligen synd om dig. Hoppas du mår bättre snart så vi kan ta tag i vår träning :).

2009-02-02 @ 20:56:44
Postat av: Karin

Krya på dig!

2009-02-03 @ 16:21:17
URL: http://www.vackerunderbar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback