Rosa TV

Eller i alla fall så sitter tv:n nu på väggen och jag har monterat dioder bakom som bland annat kan lysa rosa. Sweet! Tänk att jag och min kära sambo lyckades få upp den på väggen till slut utan att ha ihjälv varandra trots felmätningar, konstborrningar och tröga skruvar. Men jag köper aldrig något billigt väggställ till tv igen. Tv:n sitter ju typ en decimeter från väggen. Inte alls så snyggt men den är ju uppe i alla fall. Nu ska här bara städas så det blir riktigt fint. Men ikväll är det lets dance och Kalle håller på att laga mat åt mig nu. Han har även städat badrumet kliniskt rent idag. Han är bäst!


Svårt att få med på bild hur fint det blev.




Kommentarer
Postat av: Karin

ASLÄCKERT!!!!!!

När ska du bjuda in alla på chipskväll då?

2009-02-06 @ 22:28:33
URL: http://www.vackerunderbar.se
Postat av: Anonym

Jag vill gärna komma på en chipskväll!

2009-02-08 @ 15:02:35
Postat av: Sanna

Jaja! Ni får vänta lite. :)

2009-02-08 @ 17:35:16
URL: http://universalappeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback