Rumpchock

Dags för träning. Passet var instället så det blir något fånigt danspass i stället. Men det kanske kan vara skoj att testa något nytt. Tyvärr så har jag inte riktigt koll på armar och ben i såna här lägen. Kanske en drink innan så dansar man bättre eller vad tror ni?

Svinpäls var gosig när jag kom hem. Hårar på mina nya påslakan.


Men vad gör Laila Bagge i min blogg undrar ni? Nej men ser ni inte att det är mitt ass i bruna strumpbyxor eller. Springer omkring här som en annan peter pan och fixar och styr. Är nog tid att fixa utväxten på min gula kyklingfrilla med ser jag.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Söta du!

2009-02-24 @ 08:30:18
Postat av: Sanna

Haha! Jag var tvungen. Kände mig såååå otroligt sexig när jag struttade runt i grått linne och bruna strumpbyxor hemma. Fulare outfit får man leta efter.

2009-02-24 @ 09:55:25
URL: http://universalappeal.blogg.se/
Postat av: Louise

Kanske ska färga håret mörkt?

2009-03-12 @ 07:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback