Skoförvaring

Alltså jag vet inte var jag ska göra av alla mina skor. Önskar jag hade en klädkammare. Garderoben är full av skor och även hyllan i hallen. Snart får nog både kläder och skor flytta in i köket är jag rädd.

Så här ser det ut i hyllan i hallen nu. Inte många av de skor som stod där för ett år sedan. Pluss att jag har fyllt ännu fler vita kartonger som syns på bilden nedan.
NU





Funderar på om man kan trycka in en hylla till kanske. Annars så kanske man kan smacka upp liknande hyllor på väggen i sovrummet över tv:n. Har jag sagt att jag vill flytta eller? Storre vore bra men med tanke på min låga hyra jag har nu så har man ju råd med mera skor. :) Vore ju trevligt att kunna få plats med dem bara. Men som sagt. Köket ligger risigt till nu. Äter ju i alla fall alltid framför tv:n eller fram

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hörrö du, din lilla fotfetischist, du har ju massor av skor jag aldrig ens har sett! Du kan ju omöjligt ha någon användning för alla skor för jag tvivlar på att alla ens är använda, eller? Förresten, träning imorgon? Vi kan väl höras på mail på jobbet, jag kommer att vara på utbildning halva dagen så jag är lite svårnådd.

2009-02-22 @ 20:33:00
Postat av: ✿Linda H ✿

jag har varit lite seg med bloggandet och att svara på allas kommentarer men nu är denna härliga helg slut och det är dags att ta sig i kragen!!

hoppas allt e bra med dig!

Kram

2009-02-22 @ 22:47:15
URL: http://hogsta.blogg.se/
Postat av: Sanna

Klart vi ska träna imorgon Sofia. Jag har redan bokat in mig. Men jag slängde ju 3 par skor idag så det drog ju ner lite i alla fall. Dock har jag inte en aning om hur många par jag har.

2009-02-22 @ 22:51:54
URL: http://universalappeal.blogg.se/
Postat av: Lina (Niizza)

Va mycket snygga skor du har!!

2009-02-23 @ 06:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback