VIP

Ok! Jag är faktiskt vip-medlem på lambi. Hur sjukt låter inte det? Men det står i alla fall i mina reklamutskick från lambi att jag är det. Haha! "kära vip-medlem" brukar det börja med. Ok för att jag brukar toapapper i mängder men det är väl att ta i. Jag tror jag blev det en gång när jag klickade på ett erbjudande på nätet för att få en gratis tvål typ. Haha! Man bangar ju aldrig för gratisprylar eller hur? :)


Så här i förkyldningstider går det åt några rullar om man säger så.

Kalle drog ner mig på stan idag för att inhandla ett fäste till vår tv. Själv följde jag faktiskt mest med för att jag ville till apoteket. Påfyllning av nässpray vart det. Skönt för snoken vill jag lova. Alltid bra att kunna andas då detta tydligen är viktigt för att kunna överleva har jag hört. Andas alltså! Hostmedicin och penicillinen har jag i alla fall inte tagit slut på än.


Frank tycker om att kolla in nya prylar. Själv så somnade jag som en gris efter stadsturen som varade mindre än en timme. Sov till 8 så nu sitter jag här och är vaken och dan. Jag som gick upp 2 på eftermiddagen med. Inte frisk än med andra ord. Jaja! Imorgon måste jag till jobbet hur illa det än är.


När jag vaknade hoppades jag på att tv:n hade som av ett mirakel satt upp sig själv på väggen
eller att Kalle hade fixat det. Så var dock inte fallet. Den står där den står. Dumma tunga TV!


Bildbevis på sjuklingen. Kan ju inte ens göra ett V utan att det ska bli fel.

Nej nu blir det sista filmen om Sandybell och sedan sängen. Stör mig dock att de hoppat över en massa avsnitt i den svenska versionen. Blir så konstigt när man missar en massa viktiga saker. Undra om det går att få tag på den japanska översatt? Ska nog maila ozon media och be dom fixa det. Jag lovar att köpa boxen. :)

Kommentarer
Postat av: Lina (Niizza)

Vi har oxå ett väggfäste till vår tv men vår tv står på tv-bänken!! Att det ska vara så svårt att ta tag i vissa saker. Söt katt du har!!

2009-02-03 @ 11:02:18
Postat av: Sanna

Tv:n hänger fortfarande inte på väggen. Odugliga pojkvän och katter. Måste man ta tag i skruvandet själv eller? Haha!

2009-02-03 @ 21:28:53
URL: http://universalappeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback