Another lifetime

Idag pratade jag med mitt ex för första gången på typ 100år. Han har gått och blivit pappa så ett stort grattis till han och hans tjej. Jag är på riktigt glad för dem och för min exsvärmor som äntligen har fått blivit farmor. Med mig som svärdotter hade hon nog fått vänta eller så hade jag kapitulerat och vart 3 barnsmor vi det här laget. Ibland kan man undra hur det hade vart om mitt ex och jag hållt ihop, men tack och lov. Barn är som sagt inte min grej i livet just nu. Men det är alltid skoj när andra får så länge man slipper själv. Jag har ju precis börjat mitt liv känns det som Drömjobbet, och en lysande framtid. Så först ska jag lägga välrden under mina fötter och sedan kanske familj. Jag är så glad att mina närmaste vänner faktiskt är barnlösa än så länge precis som jag. Fy vad skoj vi har och kommer ha på våra upptåg och resor och även vardagen. Några år till vill ajg ha det så om jag får be så gå inte och bli på smällen nu bara. Haha! Anledningen till att vi hördes var att i morse när jag slog på nyheterna så sitter hans bästa vän där. Han är med i ett projekt som jag har värsta bästa grejerna till. Hoppas de får fart på projektet för det vore askul att följa. Nej nu ska jag jobba och titta på min blivande platta mage. Träna snart igen Sofia? Vi måste ju passa på att vara snygga nu innan våra kroppar blir barnbakarfabriker.

Tack och lov för syskonbarn. Dom kan man gulla med hur mycket man vill utan att binda upp sig och behöva genomlida att trycka ut en person ur underlivet. Det väntar jag gärna med några år. :)

Kommentarer
Postat av: Karin

Erik? Ja jösses, samma sak med Kari, hehe. De hade fått vänta länge!

2009-01-23 @ 16:43:25
URL: http://www.vackerunderbar.se
Postat av: Niizza

Syskonbarn är guld värt!! Det är nästan som om att ha egna barn men ändå inte.... Bara att lämna över dom när dom blir jobbiga :) .

2009-01-26 @ 13:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback