Att äta eller inte äta?

Jag hittar alltid bra ursäkter för att äta något gott. Mest chips är det som får äran att fylla ut min mage. Jag äter när jag är glad, ledsen, arg, flamsig, lycklig, sur. Ja alla humör passar mig för att äta. Det finns även alltid en bra ursäkt till varför jag äter. Typ, idag är det tråkigt väde, idag ska jag fira att jag gjorde något grymt bra på jobbet, idag snöar det, det är en bra film på tv, nu har jag tränat och vart duktig, jag är uttråkad, idag är det torsag. Ja som sagt. Det finns alltid någon bra anledning till att få fira med något gott! Varför leva i en värld där man inte får unna sig bara för att man inte ska. Bättre äta något gott än att sitta och lida med fiberhavregryn och nyttig fisk när man inte gillar det. Man vet ju aldrig vad som väntar imorgon. Bärre leva så lyxigt man kan och gillar man chips så är ju faktiskt det ett ganska billigt sätt att få känna sig lite lyxig.

Titta! Nu hittade jag ännu en bra ursäkt/anledning till att äta onyttigt. Haha!

Nu ska jag kolla på lost och äta en påse lantchips och en amigo chokladkaka. Som sagt! Det finns alltid något att fira. Tjingeling! (inte att förväxla med en viss disneyfigur)

Ps. Karin min såpa är kanske inte allt för underhållande men jag lovar att hålla dig uppdaterad. Kram!

Kommentarer
Postat av: Karin

Tack! Mycket nyfiken!

Förresten, har du testat Estrellas Vinägerchips? Så goda!!! :D

2009-01-22 @ 23:44:59
URL: http://www.vackerunderbar.se
Postat av: Sanna

Nej ajg har ju inte gjort det än. Eller alltså inte denna gång. De har ju haft dem förut men det utgick konstigt nog. Kanske inte är så många som gillar dom. Jag har för mig jag tyckte att de inte alls var så toppen sist men det var ju några år sedan. Måste testa igen. :)

2009-01-23 @ 09:52:44
URL: http://universalappeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback