Bättre sent än aldrig

Här kommer lite bilder från i lördags. Måste vara något galet fel påå kameran då jag inte kan förstå varför de flesta korten är suddiga. Haha!

Förfest hos Angelica och Stefan. Vet inte om det syns men godisskålen
var typ den största ever. 3kg har jag för mig det var. Mums!

2 snygga brunetter. Sofia och Angelica med andra ord.

Är det bara kir i det där glaset tro?

Nyinflyttade värdparet!

Blev det några dunungar tro?

Världens bästa rutor!

V är ute! Nu är det tummen upp som gäller. 2 rutor och en böök.

Sofia hade i alla fall hittat V:t på Bomull. Ellen och Gunilla diggar!

Lika så en glad Johanna. Vem är den glada filuren i bakgrunden tro?

Gunilla var med och svängde på dansgolvet. Alltid underbart när du är hemma gumman.


Nej nu ska jag lägga mig i soffan och snora vidare. Blä vad det är trisst att vara sjuk. Det blir i alla fall en lugn helg den här helgen. Orkar ju knappt ta mig mellan soffan och sängen. Snytskaf i hela mitt stackars nylle. Så nu har jag klagat av mig lite och tyckt synd om mig själv så det räcker och blir över. Ha en trevlig fredagskväll. Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag säger bara en sak; FET lugg!!! Ha ha ha!

Det var roligt förra helgen och extra kul såklart att Gunilla var med.

2009-01-31 @ 10:56:25
Postat av: Niizza

Va kul att få se foton på dig o dina kompisar!! Ja har ju inte följt din blogg så länge o det har ju varit så lite foton. Kul att få ett ansikte!! Jag bor oxå i Norrköping så ser jag dig på stan kommer jag fram o säger hej......

2009-02-01 @ 10:58:18
Postat av: Sanna

Vad skoj Niizza! Det tycker jag absolut att du ska göra.

2009-02-01 @ 13:55:06
URL: http://universalappeal.blogg.se/
Postat av: Böök

Jag känner den "glada filuren i bakgrunden"! Gått på samma skola och spelat i samma fotbollslag, haha!

2009-02-01 @ 23:04:16
Postat av: Sanna

Haha! Världen är liten, eller rättare sagt Norrköping. :)

2009-02-02 @ 00:14:38
URL: http://universalappeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback