Helgen

God morgon, god morgon. Eller så god är den inte. Jag skulle gärna ligga hemma och sova idag känner jag. Har vart full rulle i helgen. I fredags hade kalle kompisar över till över 6 på morgonen. På lördagen så var jag på stan emd Gunilla och Sofia hela dagen och shoppade och åt.

På kvällen så var jag hos Angelica och Stefan på inflyttningsfest. Åh! Jag vill med flytta. (Hej Angelica. Haha! Jag sa ju att jag skulle säga hej.) sedan en sväng iväg på tjejfest i smedby där Sofia och jag mötte upp Johanna, Gunilla och Ellen. Mot bomullsfabriken där vi dansade natten lång. Kalle och Alex kom dit och sedan fick Ellen och Alex övernatta på vår soffa.

I går så vart det hemkörningspizza och slöa framför tv:n nästan hela dagen. Var en sväng hos Johanna och fikade med tjejerna men annars gick jag inte många meter. Kalle jobbar tidigt den här veckan så jag vaknade när han masade sig upp. tror det var halv 5 eller något. Blä så tidigt. Jag kunde så klart inte somna om utan låg och vred på mig. Jag tror helt klart att jag får ta och försöka följa Kalles dygnsrytm den här veckan så jag får sova ordentligt. Nu ska jag försöka få lite gjort. Bilder från i lördags kommer ikväll om jag hinner/orkar. Hehe!

Kram alla och tack för en supertrevlig helg.

Kommentarer
Postat av: Niizza

Låter som du har haft en rolig helg. Jag har legat hemma i influensa :( . Men nästa helg ska jag också på lite partaj!!

2009-01-26 @ 13:45:46
Postat av: Angelica

Hej på dig med Sanna :-p

2009-01-26 @ 13:49:31
Postat av: Anonym

Aj då Niizza. Hoppas du mår bättre idag. Vart ska du partaja nästa helg då? :) Hej igen Angelica. :D

2009-01-26 @ 18:32:54
Postat av: Karin

Fattar inte hur du orkar festa varenda helg... Heh, är lite sugen faktiskt på att gå ut, var länge sen nu...

2009-01-26 @ 23:48:17
URL: http://www.vackerunderbar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback