Im back

Kunde tydligen inte hålla mig borta så nu är jag här och skriver igen. Idag fick vi äntligen våra nya skrivbord på jobbet. Höj och sänkbara. Som ATT jag skulle stå! Skulle inte tro det. Latare än latast är mitt andranamn. Fortfarande inga förvaringsmöjligheter dock så mina prylar ligger ännu i en flyttkartong. Men snart hoppas jag på ett par schyssta hyllor (nu snackar vi inte mina) och skåp att stuva in allt i.

Idag har Peter och jag och Camilla haft kontorsstolsrace på jobbet. Chefen är i sthlm idag. Märks det eller? Haha!

Kommentarer
Postat av: Karin

lol, race är bäst!! :D

2009-01-15 @ 23:24:57
URL: http://www.vackerunderbar.se
Postat av: Sofia

Roligt att bloggen får lite uppmärksamhet, jag har saknat dina inlägg.

2009-01-16 @ 07:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback