Kastrull

Det är så man kan beskriva nyår för mig men skoj var det. Vi åt gott, bubblade och sjöng singstar. Stackars grannar säger jag bara. Det var fler än jag som nog mest fick ut lite ljud här och där. Haha!

Idag ska vi fira Kalles pappa som fyller år. Jag som ville vara hemma och gå på stan och bara njuta. Bäst att göra sin plikt. Inte lika skoj att jag har nada minne av vad jag snackade med Kalles syster om i telefon på nyår. Haha! Hoppas jag var trevlig. LOL!

Ha en bra dag alla. Hoppas ni inte brytit någora nyårslöften än. Här går det segt med dom än så länge men jag har i alla fall inte brytit något än. :)

Kommentarer
Postat av: Karin

jobbar du imorgon?

2009-01-07 @ 00:47:53
URL: http://www.vackerunderbar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback