Nu ska jag vara hurtig!

Fy vad stört det är att passen man vill gå på går så sent på kvällen. Skulle önska att de passade bättre ihop med mina arbetstider för när man väl kommer hem så orkar man ju knappt röra sitt ass från soffan/stolen/sängen. Men men. Fin och lida pin och allt det där. Haha! Grattis till lillasyster med som fick tillbaka sitt jobb. Gå dit och knäck alla rekord gumman. :)

Nej nu ska jag äta mig en pirog och kolla klart på greys anatomy. Sedan ska jag röra på fläsket. Tjing tjong! laddar bilder en annan dag när jag har lite mer ork. Kram!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vi är så grymt duktiga, och idag är det träning igen. Semlan here I come!

2009-01-27 @ 13:06:31
Postat av: malin

Tack =)

2009-01-30 @ 07:50:12
URL: http://redheaded.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback