Slut

Jaha! Då var det slut på ledigheten. Slut på allt firandes och ätandes, träffandes och plockandes. Jag har vart dålig på att uppdatera sista tiden men det blir nog bättre när rutinerna kommer tillbaka. Tack Sofia för all hjälp. Det börjar bli ordning på torpet nu och jag planerar redan i huvudet vad jag vill shoppa för möbler till köket och hur jag ska få ordnig på kaklet. Tror faktiskt inte jag är så sugen på att flytta längre. Hehe! Jo kanske. Om en lägenhet med takterass har vägarna förbi så kanske jag kommer på andra tankar.

Ledigheten har vart underbar även om jag har haft en miljon grejer att göra, lyckats bli en snorunge och haft konstiga feberattacker och synen flackar. Några filmer, bio och trevliga fester har man i alla fall hunnit med bland allt jul/födelsedagar och nyårsfirande.

I morgon börjar allvaret så nu ska jag sprätta en påse och kolla på någon b-film och njuta av sista timmarna som ledig. Kram alla!

Kommentarer
Postat av: Karin

Bara mig du inte velat träffa alltså...

Förresten, jag har inte glömt vad jag lovade om ersättning för Nailmail!

2009-01-07 @ 00:51:51
URL: http://www.vackerunderbar.se
Postat av: Sofia

Jga har varit hos frisören så numera är jag mörkhårig! Ser mysko ut men jag blev nöjd! Ringer när jag kommer hem, jag är kvar på jobbet nämligen :(

2009-01-07 @ 18:52:48
Postat av: Sanna

har ju inte ens träffat mina systrar Karin fast det vart julafon och jag fyllt år osv så sluta ge mig onödig ångest. skrattar Det är strssigt nog som det är. :)



Oh! En mörkhårig bland alla blondiner. Så jag kanske skulle slå till på rödhårig jag för att blanda upp det ännu mer. Eller kanske inte. Så rosa som jag är i nyllet just nu skulle det skära sig rätt bra. Haha! Måste med till frisören men jag vet i spörs när jag ska ha tid med det. Hoppas på en sjukskrivning eller något så jag kan få ta det lite lugnt snart. Får se hur det blir efter läkaren kollat om min skalle är ok. :)

2009-01-08 @ 11:09:42
URL: http://universalappeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback