Helg igen!

Idag har jag bara slappat och tagit det lugnt. Kalle har lagat mat åt mig och snart ska vi nog ge oss iväg för att strosa runt lite i området där vi tittat på hus. Man vill ju ha helkoll på läget ifall att man skulle köpa det. Sedan blir det pappersarbete så vi får vårt lånelöfte klart och så ska vi planera lite hur mycket vi vill ge för huset och så vidare. På tisdag börjar budgivningen. Spännande! Själv är jag ju i england nästa vecka så det kommer bli att försöka hålla sig så uppdaterad som möjligt. Hoppas hoppas hoppas att det inte blir för dyrt.

På tal om vad jag skrev i ett inlägg här om dagen så kom Kalle hem med mina favoritchips än en gång. Så passande då jag precis skrivit det i min blogg och han hade inte läst det eftersom han satt och körde bil när jag skrev det. :)

Skaffat mig en ny plastblomma och rosa kruka på ikea som nu står i badrummet. Vackrare än så blir det inte när man har katter som äter allt och ett badrum utan fönster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback