Massor i skallen

Hej hopp! Håller på med att tvätta och packa inför London-resan. Åker tidigt imorgonbitti. Vad ska man ha med? Vad ska man inte glömma och vad klarar jag mig utan. Min plan är att ha med så lite som möjligt så man slipper släpa runt på värsta tunga väskan. Det är dock lite svårt att ha tankarna på packningen när det är en massa grejer som ska fixas innan jag åker med papper och grejer till banken. Jag hoppas på att jag är husägare när jag kommer hem men vi får se. Priset är som sagt det avgörande här för vi vill inte lägga mer än vad vi tycker det är värt även om vi har råd. Kan ju vara kul att ha råd att resa i framtiden med liksom. Spännande är det i alla fall och blir det inte detta hus så blir det något annat i framtiden. Kommer nog bli svårta tt hitta ett mer perfekt men man vet ju aldfig. Det som är meningen är meningen antar jag.
Nej nu ska jag äta pizza och återgå till papper och packning. Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback