Munken in the park

Hej hopp! Nu är jag hemma igen efter en tur på stan och sedan häng med lillasyster och storasysters barn. Salem var bra och påslakan hittade jag med. Billiga med var så klart skitdyrt i alla fall när jag skulle köpa till lakan och örngott och inte fanns det inte tillräckligt många färger i det jag skulle ha och en massa annat strul. Tillslut hittade jag i alla fall något som ser ut att funka ihop. Det vart visst en del rosa. Sorry Kalle! Visar bilder på det imorgon. Här kommer lite bilder från kvällen.


Malin hänger med/på julia och Jossan.


Jossan jag och Julia. Nytt linne från Lindex hade jag dagen till ära.


Lyckades få med oss alla på kort trots min korta arm.


Såg att det ska öppna ett nytt ställe. Men jag förstår inte riktigt hur det tänkt här. Julia tror att om man spiller i sofforna så måste man köpa dom. Skoj blandning i alla fall.


Vi satte oss en sväng på Cromwell och släckte törsten och pratade roliga minnen och hade tjejsnack. Roligast var nog historien om när Jossan hittade en tampong på marken när hon var liten. Hon hade då plockat upp den (den var inplastad) och frågat sin pappa vad det var. Han svarade något i stil med att det är en grej som tanter har i stjärten. Jossan tog den och stoppade i fickan och svarade. Jaja! Då ska jag ge den till Farmor. Hahaha!


Eller var sägs om menssnacket som pappa försökte ha. Det gick typ så här bra.
"Om det börjar blöda någonstanns så finns det speciella plåster man kan använda." Hahaha!


Eller när mamma säger i bilen till Marina och Malin när de var små. Om ni vill fråga oss något, vad som helst så ska ni veta att det går bra. Malin tänker och frågar då. Kan killar få mens. Detta resulterar i att pappa får en skrattattack och antagligen har svårt att hålla sig kvar på vägen. Haha! Så lättar man upp en seriös stämmning. LOL!


Chirre och dipp


Sedan lyssnade vi på Jonna Lee. Malin ser dock lite rädd ut.


Kanske berodde det på att hon smugglat in chips på konsertområdet.


Här snackar vi tunga grejer. Estrella is the shit!


Mörkret föll och Salem el fakir kom igång.


Julia och Jossan hänger i stans minsta park.


stränga V-tecken.

Nej nu ska jag nog se en film. I morgon måste här röjas eftersom det kommer massa folk. Lite skit i hörnen får de stå ut med men lite måste här städas i alla fall. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback