Rolig dag

I dag har jag jobbat och jag måste säga att jag älskar mitt jobb. Idag fick jag nämligen ha ett finger med i en tysk tv-film som spelas in här i sverige. En film som förklarades vara som en tysk version av Glamour. Långa djupa diskussioner där skådespelarna spelar över och stirrar på varandra djupt i ögonen. Överklass och kärlek. Låter som en toppenfilm. Hehe!

Fick i alla fall vara med och göra lite rekvisita och hur ballt är det inte att anvarig för rekvesitan i filminspelningen är en snubbe som även gjorde rekvisitan till Neverending story. En av mina absoluta favoritfilmer minsann. Vi skulle få komma och kolla på filminspelningen nästa gång de är här i oktober. Det vore faktiskt riktigt skoj!

Den här låten har jag på vinylsingel. Spelade  nästan sönder den när jag var liten. Jag var sååå kär i Atreyu i filmen. Kolla även in sångaren Limahls frisyr. *fniss*

Ja just det ja! Var på banken idag och det ser lovande ut. Här ska nu fyllas i papper och grejer i helgen. Sedan börjar så kalrt budgivningen nästa vecka när jag är i London men jag kommer hålla mig uppdaterad med telefonen. Hoppas hoppas hoppas att det inte blir apdyrt. Har ingen vidare lust att lägga ut 2 mille för en ombyggd sommarstuga. Håll nu tummarna att det stannar vid utgångspriset. Det tycker jag är lagom. Då kommer jag nästan billigare undan än vad jag har i månadskostnad nu. Nästan i alla fall. ;)

Kommentarer
Postat av: - H*

- vad kul :)

2009-07-24 @ 19:20:00
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: Louise Ewing

hej. nu har jag precis lagt ut min första outfit på min blogg. kommentera gärna vad du tycker om den!:)

/louise ewing

www.louiseewing.blogg.se

2009-07-24 @ 19:42:54
URL: http://louiseewing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback