Skit fast helt ok

I morse ringde jobbmobilen och väckte mig. HALLÅ! Jag har ju semester. Jag som hade vart uppe sent såg fram emot en låång sovmorgon min första semesterdag. I protest för att jag vaknat tidigt gick jag och la mig igen och somnade om. Sov dock till 11:45. Så var den dagen borta. Fast riktigt skönt var det även om jag fortfarande känner mig mosig.

Vädret ser ut att vara lite trevligare än igår så det kanske blir en fisketur med Kalle när han kommer hem från jobbet. Jag har inte fiskat sedan jag var liten typ så det här kommer bli spännande. Annars finns det en del att göra här hemma och så skulle ju en tur på stan kännas helt ok en dag som den här. Jag är ute efter nya påslakan då jag rensat ut ordentligt i skåpet. Nu har jag bara 2 uppsättningar och när man har katter som hårar behöver man byta mer ofta än vad man hinner tvätta. Ska nog kolla in hemtex rea igen. hehe!


Jag i Johanna och johans pool förra helgen. Jag vill med ha en pöl att plaska i.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Och vem kan det vara som är den eminenta fotografen till denna bild...? Snyggt att jag fick med all "oreda" på andra sidan poolen.... not!

2009-07-10 @ 14:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback