Äntligen!

I morgon släpps sims 3 och som jag har väntat. Äntligen har jag något att slösa min tid på istället för mina vänner. Haha! Nej nu skojade jag bara. Självklart ska jag inte slukas upp så dant av detta spel. det är ju inte world of warcraft precis. Men jag ser fram emot att få sitta och leka men simar igen. Det roligaste är helt klart att bygga husen. :) Som lego när man var liten typ.


Någon mer som som gillar sims?



Man kanske skulle köpa sig en laptop så man kan ligga i sängen och spela. Humm! Detta måste helt enkelt ses över. Kommer bli en dyr affär för ett spel känner jag. haha!

Kommentarer
Postat av: Sara

Världens bästa spel enligt mig. ;-)

2009-06-03 @ 12:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback