Bilder från bloggfesten

Här kommer lite bilder från igår.


Kvällen började hemma hos Ellen som fick rota i soperna efter den nyinhandlade grädfilen hon råkat slänga.


Vi drog igång spotify och jag hade med mig Hello Kitty-högtalarna
man fick i goodiebagen på bloggfesten i Norrköping i våras. De funkade fint!


Jag färgade Sofias hår. Förra lördagen färgade hon ju mitt. :)


Så trampades det lite på Ellens träningsmaskin mellan drinkarna.


Helt slut blev jag. Haha! Nej då! Sofia hade inhandlat nya chipsen från OLW.
De var helt ok och får 7/10 dubbelvikta chips i betyg.


Hon hade även köpt en spännande läsksmak. Den var god den.


Sedan åkte sminket och klänningen på. Hade dock inte denna på bloggfesten.


Här är anledningen. Jag kan inte minnas att den har vart så här kort. Har doch aldrig haft den utan helteckande strumpbyxor förr och kommer antagligen aldrig ha det heller. Ja det skulle vara om jag stod med ryggen längst en vägg hela kvällen som den skulle kunna funka. Haha!


Ellen rakar bakbenen.


Sofia har lockat håret.


Sofia leker med vinflaskan. Haha!


Skål!


Och så borstades det tänder.


Jag sprayar håret. Bye bye ozonlagret.


Mitt skoval för kvällen.


Vi fick oss ett gott skratt åt att Ellen missat något viktigt.


4 supergoa tjejer som så klart också kom från Norrköping.


Värdinnan Glitzy och Shopalot


Det björs på modevisning


Christelina vann ett pris


Så även Shopalot-Camilla.


Vid vårat bord var det bra att sitta för vi vann nog något nästan hela bunten.


Jag med mina d.brand-jeans som jag vann. Grymt skoj!


Jag vann även den här fina tavlan målad av Louise. Hon gör grymt snygga kläder med.


Som västen hon hade på sig. Jag är sugen på en likadan fast med kedjor.


Sofia vann söta strumpor.


Även Annica vann ett pris.


Sedan kom Ellen.


Och det partades på med vatten.


Även lite tequila slank visst ner :)


Grymt roliga bartenders serverade oss kvällen lång.


Så här sliten blev man efter det. Dagen spenderades i Ellens soffa med en hel rad filmer.


Nej nu ska jag se ännu en film fast hemma med Kalle. Vi har redan avverkat en under kvällen och tryckt i oss på tok för mycket tacos. Jag tror nog aldrig jag vart så mätt i hela mitt liv. Sov gott alla och kram på er.

Kommentarer
Postat av: Annica

Haha snygg bild på mig! =)

Visst är det härligt med dagen-efter filmmys och skvaller från gårdagen! Verkar som ni hade en kanonkväll!

2009-06-14 @ 23:14:45
URL: http://annskiski.blogspot.com
Postat av: Mee ;)

ser ut som du hade kul ;D

2009-06-16 @ 19:03:35
URL: http://blondinbibbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback