Bilder från i lördags.


Sofia visar hur man gör armhövningar i sina nya skor.


Åka taxi är skönt när junivädret inte är allt för varmt.


Alex tror att han röker.


Kan dock vara bra om man har koll på att det är tänt som det ska.
Korten är faktiskt tagna i den ordningen och vi hävdade länge att den inte var
tänd men det tog ett bra tag innan han fattade det själv. Haha!


Kalle var helt ok glad fast han vart och kollat på matchen på plats. Tröstpussar hjälper!


2 överglada tjejer på sisådär 18-22 år eller vad det nu var?
Va? Skulle vi säga emot det?  Haha!


Jag har faktiskt för mig att dessa två hade roligare än vad bilderna visar.

Ja bilderna kanske inte visar det men vi hade faktiskt en riktigt skoj kväll. I alla fall hade jag det. :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det var absolut skoj i lördags, och ja, jag känner mig definitivt som 20 år... max!:)

2009-06-09 @ 06:31:41
Postat av: Lina (Niizza)

ser ut att ha varit en rolig kväll!!

2009-06-11 @ 19:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback