Färgskadad

Idag har jag och Peter vart på studiebesök/kurs på ett tryckeri i Söderköping. Är helt trött i huvudet av allt jämförande av färger på olika typer av folie. Det är viktigt att man väljer ut rätt så det inte blir fel färg när man byter märken och osv. JAg tror vi fick till det tillslut även om allt inte riktigt blir exakt som det var innan.

Annars har det inte hänt så mycket idag. Tråkigast idag är att H&M inte har fått in någora nyheter vad jag kunde se på hemsidan. Det brukar ju annars vara torsdagsnöjet nr 1. :)



Detta är en karta som vi ska sluta använda. Bra tycker jag då det typ finns asnågra rosa i den. Haha!

Kommentarer
Postat av: Lina (Niizza)

rosa är min favvofärg oxå!!

2009-06-11 @ 19:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback